Benvinguts a una nova edició del butlletí 2+1:
1
Més del 90% dels compradors llegeixen comentaris a internet abans de realitzar una compra. I saben quin sector encara no se n’ha adonat? El sector públic local. Facin una prova: busquin el seu ajuntament a Google i trobaran desenes o centenars de comentaris sense resposta.
2
Temps enrere la reputació d’una marca es creava durant anys a través del boca a boca. Els comentaris online són el boca a boca modern. Twitter, Tripadvisor, Google, desenes i desenes d’aplicacions on line ho faciliten.
El rol de responsable d’un establiment obliga a acceptar-ho i dedicar temps a respondre de manera amable i oferint solucions.
+1
«Una marca ja no és el que contem al consumidor. És el que els consumidors s’expliquen els uns als altres».
Scott Cook.
El butlletí 2+1 és breu, setmanal i gratuït, ajuda al seu creixement compartint el contingut i amb la teva subscripció.
Moltes gràcies!
Isidor Torres.