El boca a boca modern

Benvinguts a una nova edició del butlletí 2+1:

 

1

Més del 90% dels compradors llegeixen comentaris a internet abans de realitzar una compra. I saben quin sector encara no se n’ha adonat? El sector públic local. Facin una prova: busquin el seu ajuntament a Google i trobaran desenes o centenars de comentaris sense resposta.

 

2

Temps enrere la reputació d’una marca es creava durant anys a través del boca a boca. Els comentaris online són el boca a boca modern. Twitter, Tripadvisor, Google, desenes i desenes d’aplicacions on line ho faciliten.

El rol de responsable d’un establiment obliga a acceptar-ho i dedicar temps a respondre de manera amable i oferint solucions.

 

+1

«Una marca ja no és el que contem al consumidor. És el que els consumidors s’expliquen els uns als altres».

Scott Cook.

 

El butlletí 2+1 és breu, setmanal i gratuït, ajuda al seu creixement compartint el contingut i amb la teva subscripció.

 

Moltes gràcies!

Isidor Torres.

Vols rebre les actualitzacions de la newsletter «2+1»?

Contacta

Sol·licita més informació

Si ens vols explicar la teva experiència o situació  actual respecte el tema d’aquest article, t’escoltem.