El preu de les errades

Feliç cap de setmana!. Arriba a la teva bústia el 2+1, una lectura d’un minut sobre temes relacionats amb la nostra manera de treballar.

 

1

Ens costa creure en el que no veiem. Fins que no hem tingut imatges de glaciars fonent-se dubtàvem del canvi climàtic, i encara avui estem rodejats de persones que dubten del coronavirus.

Aquest comportament també arriba a les nostres organitzacions. Quantes empreses inverteixen més en la decoració que en l’amabilitat del personal? Perquè una cosa es veu i l’altra no.

 

2

Hi hauria d’haver una comptabilitat de les coses mal fetes, fins i tot un impost! Material desaprofitat, decisions mal pensades, procediments plens d’errades. Ens agrada tant el diner (perquè es pot comptar) que si les errades tinguessin un preu no pararíem de millorar la qualitat (invisible!).

 

+1

Per cada client que es queixa, n’hi ha 26 que no parlen, senzillament no tornen.

(White House Office of Consumer Affairs).

 

Molts gràcies, i fins la setmana que ve. Subscriu-te si t’ha agradat!

Isidor Torres.

 

 

 

Vols rebre les actualitzacions de la newsletter «2+1»?

Contacta

Sol·licita més informació

Si ens vols explicar la teva experiència o situació  actual respecte el tema d’aquest article, t’escoltem.