Benvingut al 2+1, amb material que es llegeix en un minut per ajudar-te a reflexionar.
1.
No et refiïs de cap professional que no tengui referents. Un aficionat als escacs té un jugador preferit, un cantant té ídols, un escriptor té els seus autors preferits. Els professionals que tenen una actitud de millora contínua passen gust d’admirar els i les col·legues de professió que fan les coses ben fetes.
2.
La teoria de les finestres trencades (James Wilson i George Kelling) diu així: si en un edifici apareixen finestres trencades i no s’arreglen aviat, tot es deteriorarà molt més ràpidament. Aquesta teoria es pot aplicar a les organitzacions: Evita que es normalitzin incompliments com faltes de qualitat, terminis de lliurament, puntualitat o tracte inadequat de persones.
+1.
«Si jo te dec una lliura, tinc un problema; però si te’n dec un milió, el problema és teu.»
La fotografia és de Tara Evans des de Unsplah
I fins aquí l’article d’aquesta setmana. Si vols rebre el de la setmana que ve al teu email, inscriu-te!