Hola a tothom. Cada setmana l’acabem amb dos petites reflexions sobre hàbits de treball. Aquí van les d’aquesta setmana!
1.
Creure que se sap un tema quan en realitat no se sap és un problema. Si vàries persones del teu equip el pateixen, actua.
Aquí va un suggerència:
En un moment de reunió, pregunta a l’equip si troben necessari comprar una formació per alguna habilitat que tu sí creus que fa falta.
Espera al primer que digui que aquell curs no és necessari. En aquell moment, pica de mans i digues (que tothom ho senti): “Genial! Podria fer-nos de formador! Decidit, farem el curs i en seràs el professor.”
Consulta agendes i posa una data. I no et tiris enrere. Callarà per sempre més.
2.
Ser disciplinat no és creure a una altra persona. Això és ser condescendent. Ser disciplinat és seguir amb el que tu creus que s’ha de fer, per molt pesada que sigui la tasca.
+1
«Si vols fer una bona acció, fes-la ara, el temps passarà i no en tornaràs a tenir l’ocasió”.