Feliç divendres de 2+1.
L’edició d’avui s’enfoca en les persones que supervisen el treball d’altres. Una de les pitjors situacions és el patiment que produeix el no tenir un ritme de treball constant i un dia s’obté un resultat, i al següent dia, la producció de l’equip és del tot diferent sense causa evident que ho justifiqui.
1
Per a calcular els terminis de finalització dels nostres projectes necessitem un dia de mostra, és a dir, un dia que serveixi de referència per establir quin és el ritme de treball en situacions normals.
Fixarem a l’agenda un dia per acompanyar cada col·laborador durant tota la seva jornada, sense interrompre’l, i apuntar els resultats que obté.
Pacteu establir aquests resultats com el dia de mostra per a fixar terminis de lliurament de feina i per avaluar l’acompliment del treball.
2.
Un equip de bàsquet ha de jugar contra el millor equip de la seva categoria. Entrena tota la setmana fins que troba la manera idònia d’organitzar-se per a guanyar el partit.
Comença el partit però no canvien res i juguen de la mateixa manera que ho havien fet sempre. A la mitja part perden de 20 punts. I al descans decideixen posar en pràctica la nova tàctica: al final, perden de 10 punts.
Aprenentatge: les coses importants fes-les al principi. No val de res organitzar-se si les coses importants les deixem per més endavant.
+1
«Les coses estan millor del que penses.»
Fins la setmana que ve!