Restaurants més àgils

Feliç divendres, els dies passen com un llamp i tornes a tenir al davant un text de 30 segons

 

1.

Cada setmana reserva 30 minuts per pensar.

El temps per pensar no és per a fer preguntes, és per a resoldre-les.

Les preguntes ja venen soles i normalment ho fan quan estem ocupats.

Apuntarem les preguntes en una llibreta per no oblidar-les i seguirem amb el que fèiem.

 

 2.

Durant el temps per pensar, obrim la llibreta i agafem una pregunta:

Com reduir el temps d’espera dels clients d’un restaurant?

Els clients tenen tol·lerància a l’espera diferents, utilitza-ho.

Programa la PDA per poder marcar el tipus de client quan prenguis nota a cada taula:  amb nens; romàntica; colla de celebració; single amb mòbil (…)

I pacta amb la cuina qui té la màxima prioritat (les taules amb nens!!!) i qui va després (tenim wifi!).

 

+1

«Un bon servei al client costa menys que un mal servei al client»

Sally Gronow

 

Vols rebre les actualitzacions de la newsletter «2+1»?

Contacta

Sol·licita més informació

Si ens vols explicar la teva experiència o situació  actual respecte el tema d’aquest article, t’escoltem.