Tetris

Feliç tarda de divendres, un gran moment per a pensar sense interrupcions en com fer la feina més ben feta.

 

1.

La causa principal dels projectes que s’eternitzen són les errades per excés de velocitat que obliguen a repetir processos.

Al joc del Tetris col·loques peces que cauen del cel. La velocitat de caiguda de les peces va en augment, fins que una errada es paga molt cara i game over.

A la feina, no vagis tan ràpid. Adapta la velocitat de treball a un ritme que permeti treballar sense errors.

 

2.

Un mètode per a eliminar tasques inútils: quan la trobis, imagina que ella (la tasca inútil) també t’ha trobat a tu. Cada vegada que penses «quina feina més tonta», ella pensa «quin idiota, com perd el temps».

Fins quan et deixaràs insultar? Elimina-la! Només podeu quedar o tu o ella!

 

+1

El que va ser realmente complexe va ser arribar a la idea original del joc, no la programació en si mateixa. De fet, el joc es va programar en una tarda.

Alekséi Leonídovich Pázhitnov, creador de Tetris.

 

Fins la setmana que ve!

Vols rebre les actualitzacions de la newsletter «2+1»?

Contacta

Sol·licita més informació

Si ens vols explicar la teva experiència o situació  actual respecte el tema d’aquest article, t’escoltem.