Queixes

Benvingut al 2+1, una newsletter amb idees molt breus per ajudar-te a millorar la propera setmana:

1.

Un estudi a una companyia multinacional d’assegurances ha conclós que els treballadors que es queixen als seus companys rendeixen un 10% menys. Els treballadors que es queixen als seus caps rendeixen un 15% més. En una organització és molt millor reconduir que les queixes es dirigeixen cap els caps (i ensenyar a aquests l’habilitat de gestionar-les) que intentar eliminar-les.

 

2.

La queixa és una defensa per alliberar pressió però té riscos: infecta ambients de treball i una vegada dita et pot fer sentir ridícul. Un truc per alliberar pressió i a la vegada protegir-te: abans de parlar amb ningú, grava la queixa al móvil. Al cap d’unes hores, escolta-la. Segurament decidiràs esborrar-la i trobaràs maneres més elegants i menys tòxiques de fer arribar el teu descontent.

 

+1

Frodo: “Ja no vull continuar, Sam”.

Sam: “Ho sé, és un horror. Si fos per nosaltres ni tan sols seríem aquí, però així és”.

Frodo (El senyor dels anells) és potser el major rondinarie de la història del cine (sort en va tenir de Sam!)

 

Molt bon cap de setmana!

Isidor Torres

Vols rebre les actualitzacions de la newsletter «2+1»?

Contacta

Sol·licita més informació

Si ens vols explicar la teva experiència o situació  actual respecte el tema d’aquest article, t’escoltem.