Apaga el telèfon

Benvinguts, tant de bo la vostra setmana hagi estat molt bona, comparteixc dos pensaments dels darrers dies:

 

1.

Per què és important organitzar el treball?

Per disfrutar de la teva professió.

Quan els nens petits juguen a professions, pensen en les coses bones que té cada ofici: els metges curen, els bombers apaguen focs, els mestres ensenyen.

Ja de grans tens tantes coses a revisar que, si no vas viu, el temps se te’n va en elements que no tenen res a veure amb l’essència de l’ofici.

Organitzar és recuperar una part del temps per disfrutar de la professió.

 

 2.

Guarda el telèfon. Un equip seriós apaga les dades mòbils i la connexió a la xarxa wifi en horari laboral.

Permetre que soni perquè qualsevol de l’equip estigui localitzable per emergències és sensat, però res més.

Sense interrupcions es treballa millor.

 

+1

« Les idees tenen sexes. Quantes més idees tenguis en una gàbia, més idees sorgiran, com els conills”.

James Altucher

 

Vols rebre les actualitzacions de la newsletter «2+1»?

Contacta

Sol·licita més informació

Si ens vols explicar la teva experiència o situació  actual respecte el tema d’aquest article, t’escoltem.