Feliç benvinguda al 2+1! La publicació d’aquesa setmana té el seu origen en un interessant debat sorgit en una sessió de treball per a eleborar una política de qualitat d’un client.
A veure què et sembla!
1.
Hi ha conceptes que encara que són molt importants per a la bona gestió d’un projecte es fan servir molt poc. Quan pensem que una paraula pot provocar un malentès en fem servir una altra, i és un error perquè perdem claredat. Una d’aquestes paraules és competir.
Per algunes persones escoltar la paraula competir transporta a imatges mentals de lluita, de guanyadors o de perdedors, i no agrada. Quan parlem de competir no va de tenir conductes agressives amb els altres sinó de trobar raons que tinguin prou força per a fer del nostre projecte un dels preferits del mercat.
2.
Acostuma a comunicar-te amb el teu equip en uns horaris previsibles. Trucar o escriure a qualsevol hora no transmet ni seguretat ni capacitat organitzativa.
En aquesta qüestió és recomanable posar un ull a les disposicions que ha fixat Portugal en la seva nova regulació del teletreball.
+1
Si no et pots diferenciar dels altres acabaràs baixant els preus.
Fins la setmana que ve!
Isidor Torres