Contemplar

 

L’agost és un mes habitual de vacances, una bona ocasió per parlar de la contemplació de la feina dels altres i aconseguir captar detalls que en el tràfec del dia a dia ens passen inadvertits.

 

1.

Què estan intentant fer aquí? Cada vegada que com a client estiguis en contacte amb un servei intenta llegir quin és el fonament de la història. De la mateixa manera que en un museu et preguntes quina és la intencionalitat de l’autor mentres contemples les seves obres, procura llegir quina és la manera d’entendre la profesió de la gent que t’està servint.

 

2.

Ho aconsegueixen? Detecta els elements concrets amb què han aconseguit (quina bona sort!) traslladar la seva proposta. Si no ha estat una experiència satisfactòria, igualment identifica els detalls que han fet que ni te’ls creguis ni hi vulguis tornar.

 

+1

«Quan llegeixis, has de notar i acariciar els detalls».

Vladimir Nabokov.

 

Foto d’Stale Grut a Unsplah.

 

Moltes gràcies i fins la setmana que ve! Si t’ha agradat i encara no estàs subscrit, estaré encantat que ho facis.

 

Vols rebre les actualitzacions de la newsletter «2+1»?

Contacta

Sol·licita més informació

Si ens vols explicar la teva experiència o situació  actual respecte el tema d’aquest article, t’escoltem.