Bon divendres, aquí va el 2+1 de la setmana:
1
Totes les organitzacions necessiten claredat sobre què està bé i què no ho està.
Hi ha un comportament que pot destruir aquest treball de pedagogia: el doble raser.
2
Quan una mateixa conducta es valora diferent en funció de qui la fa, es destrueix la justícia interna.
L’organització deixa de preguntar-se: «Què està bé aquí?»
I comença a preguntar-se: «Qui ho fa?»
+1
«La injustícia acaba destruint tant qui la pateix com qui la practica.»
Sant Agustí.
Fins la setmana que ve!