Doble raser

Bon divendres, aquí va el 2+1 de la setmana:

1

Totes les organitzacions necessiten claredat sobre què està bé i què no ho està.

Hi ha un comportament que pot destruir aquest treball de pedagogia: el doble raser.

 

2

Quan una mateixa conducta es valora diferent en funció de qui la fa, es destrueix la justícia interna.

L’organització deixa de preguntar-se: «Què està bé aquí?»

I comença a preguntar-se: «Qui ho fa?»

 

+1

«La injustícia acaba destruint tant qui la pateix com qui la practica.»

Sant Agustí.

 

Fins la setmana que ve!

Vols rebre les actualitzacions de la newsletter «2+1»?

Contacta

Sol·licita més informació

Si ens vols explicar la teva experiència o situació  actual respecte el tema d’aquest article, t’escoltem.