La primera hora

Bon divendres, aquí va el 2+1 de la setmana:

1

La majoria de les persones comencen a treballar per coses fàcils, com respondre correus o llegir la premsa.

El problema d’aquesta rutina és que, quan ens disposam a fer la feina realment important, comencen a aparèixer els imprevistos.

I això és perquè els imprevistos han acabat de llegir el correu i de llegir la premsa.

 

2

Aprofita la primera hora del dia per fer el que realment importa.

Mentre els altres responen correus i llegeixen la premsa, tu avança.

Amb la feina de més valor encarrilada, els imprevistos molesten menys.

 

+1

«Fes primer les feines difícils. Les fàcils ja es faran soles»

Dale Carnegie

 

Fins la setmana que ve!

Vols rebre les actualitzacions de la newsletter «2+1»?

Contacta

Sol·licita més informació

Si ens vols explicar la teva experiència o situació  actual respecte el tema d’aquest article, t’escoltem.